Wednesday, November 17, 2010

Rombakan Kabinet ??????

Perubahan dalam kepimpinan Umno akan dilakukan di peringkat tertentu supaya parti itu lebih bersiap sedia menghadapi pilihan raya umum kelak, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

"Saya sedang memikirkan... (sebelum ini) tergendala dua minggu sebab saya kena penyakit. Selepas ini, saya sudah bekerja seperti biasa dan saya akan beri tumpuan," katanya.

NONENajib pada awal bulan ini diserang penyakit cacar atau demam campak dan terpaksa bercuti rehat.

Pada Perhimpunan Agung Umno bulan lalu, beliau yang juga Presiden Umno berkata perubahan dalam kepimpinan Umno di peringkat tertentu supaya parti itu lebih bersiap sedia menghadapi pilihan raya umum kelak, akan diumumkan apabila sampai masanya.

Ditanya sama ada rombakan Kabinet akan dilakukan, Perdana Menteri berkata: "Tak kan saya hendak beritahu. Rombakan Kabinet tidak akan diberitahu. Kalau tiada...tiada, kalau ada...ada".

Najib berkata demikian kepada pemberita selepas mengadakan sidang video bersama masyarakat dan penuntut Malaysia di enam buah negara, di kediaman rasmi Perdana Menteri di Seri Perdana di Putrajaya hari ini. Turut hadir isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.

Malaysiakini

No comments:

BERITA DARI BLOGGER 2