Monday, November 11, 2013

ADAKAH SHAHRIZAT ABD JALIL DIARAHKAN UNTUK MENARIK BALIK SAMANNYA TERHADAP RAFIZI DAN ZURAIDA

Shahrizat Abdul Jalil menarik balik saman RM100 juta terhadap Rafizi dan Zuraida tanpa sebarang syarat. Adakah mungkin penarikan ini diarahkan oleh orang yang lebih tinggi jawatannya dari Sharizat.

Kenapa? Kerana kontrak NFC diberi oleh Muhyiddin. Kemungkinan Muhyiddn akan turut sama terlibat atau dipanggil oleh mahkamah semasa perbicaraaan.

Kalau diteruskan saman tersebut akan terbongkar, terlondeh, terlucut, terbuka dan macam2 'ter' lagi tentang skandal ini akan menyebabkan lebih malu dan lebih parah.
Walaupun banyak yang telah terbuka semasa terlondeh dan terlucut sehingga menampakkan benda benda yang terdapat didalam pakaian tetapi untuk mengambil langkah yang selamat adalah menarik balik saman tersebut. Mereka takut lebih banyak pendedahan akan menjejaskan reputasi mereka yang telah banyak tercalar.

Waktu menyaman hendak menunjukkan kepada penyokong dia seolah-olah betul. Tetapi selepas pilihanraya dan telah menang sebagai Ketua Wanita dia mengambil keputusan atau diarahkan oleh sesaorang untuk menarik balik saman tersebut.

Saudara Rafizi tidak salah dedahkan kesalahan seorang menteri yang bela lembu dalam kondo. Dalam perkara ini Rafizi dan Zuraida telah menang tanoa bertarung.

Tahniah Rafizi dan Zuraida

1 comment:

Unknown said...

saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m

BERITA DARI BLOGGER 2