Thursday, April 9, 2009

Che Det Ingat dia Boleh Bantu BN Menang

Che Det masuk balik UMNO selepas dia sendiri keluardan dia ingat dia boleh bantu BN untuk menang di Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Kesian dia .... tak dapat nak tunjuk pada Pak Lah dan Najib yang dia boleh menggunakan pengaruhnya untuk mengalahkan Pakataan Rakyat.

Che DEt berehat lah ... buat apa nak susahkan diri.. Duduk di rumah je .. bergurau senda dengan isteri dan cucu cucu. Tak kan nak jadi menteri kanan pulak dibawah Najib. Pencen pun dah banyak ... Pencen PM .. pencen MP .... pencen menteri yang mana portfolio yang dipegang sebelum menyerahkan tugas pada Pak Lah. .dan menjadi penasihat syarikat GLC sana sini ... tentunya makan tak habis ..... buat apa susahkan diri ... awak dah tua.....elok lah berehat dan banyakkan amal ibadat

3 comments:

Shitsurei shimashita said...

che det seeloknya kalo nak tegur pandang2 skit gimana masa perintah dulu. Skit2 ckp zaman saya xda benda ni, xda benda tu..apa da

Pak Lubis said...

SS
Zaman Che Det banyak yang ada .. Kuasa raja raja di kurangkan .. Anwar dituduh meliwat ... Che Det di sembur dengan pemedih mata ... macam macam lagi yang ada

Anonymous said...

ups sorry delete plz [url=http://duhum.com].[/url]

BERITA DARI BLOGGER 2