Tuesday, April 7, 2009

Jual Topeng Salah dan Melondehkan Pakaian Perempuqn Tak Salah

Sepasang suami isteri telah ditahan kerana menjual topeng Altantuya dan sehingga kini masih ditahan. Yang menghairankan sangat tu kenapa takut dengan topeng tersebut. Apa ada pada topeng atau adakah topeng yang merupakan wajah Altantuya telah menghantui sesaorang dan orang itu tidak senang duduk dan tidor kerana diganggu..?

Apakah yang hendak disiasat oleh polis dan diambil statement kepada pasangan suami isteri ini...? Adalah tidak dapat difikirkan apakah kesalahan pasangan ini ? Adakah salah menjual topeng yang berwajahkan Altantuya ? Kenapa menjual topeng berwajahkan DS Nizar tidak ditahan..? Tentunya PDRM diarahkan oleh sesaorang yang berkuasa untuk mengambil tindakkan keatas sesiapa yang menjual topeng ini.

Manakala ada pulak dengar berita yang melondehkan seluar petugas wanita PR ditahan. Rasanya boleh dikenakan caj paling teruk seperti cubaan merogol, mengaibkan atau apa apa yang sewaktu dengannya. Yang UMNO dudok diam aje kenapa ? seolah olah bersetuju dengan tindakan petugasnya. Walaupun lapuran polis telah dibuat tentunya ia akan mengambil masa lama dan perbuatan tidak berakhlak tersebut yang dilakukan oleh petugas UMNO akan terus terpendam..

Biasalah PDRM .. Kalau komponen BN buat salah, siasatan dibuat sambil lewa, tetapi jual topeng Altantuya oleh penyokong parti komponen PR ..tak tahu pulak apa salahnya macam kilat bertindak.... Adakah jualan topeng itu mengaibkan sesaorang ??? Apa pula kaitannya ???
Allah juga yang amat mengetahui...

No comments:

BERITA DARI BLOGGER 2