Sunday, July 5, 2009

Ainana Ahmad B di Masukkan ke Hospital Sungai Buluh

Semasa melawat kakak ipar saya di Hospital Sungai Buluh petang tadi, terkejut sebentar melihat seorang perempuan di katil bertentangan yang seolah olah macam kenal. Puas sudah otak ini ligat berpusing untuk memikirkan dimana saya pernah jumpa perempuan ini. Puas saya memikirkan tetapi masih buntu.

Kerana terlampau ingin tahu sangat saya bertanya kepada anak saudara saya yang menjaga emaknya dihospital. Baru ingat dan tahu namanya dia ialah Ainina Ahmad B. Saya telah diberitahu bahawa pelakun terkenal ini mengidap sakit jantung.

Saya pulak tak berani nak bertanya pada Ainina kerana walau pun saya kenal dia tapi dia tidak mungkin kenal saya. Buat masaalah pulak saya mahu menerangkan kepadanya Jadi penyakit sebenarnya tidaklah saya dapat sahkan tetapi wad tersebut adalah u ntuk penyakit penyakit berkaitan dengan jantung. Pada ketika itu tiada pelawat yang datang melawatnya


Walau bagaimana pun saya doakan semoga Ainina cepat sembuh. Untuk maklumat yang kenal pelakun ini, Ainana berada di Wad 5 C, Hospital Sungai Buluh

No comments:

BERITA DARI BLOGGER 2