Saturday, April 4, 2009

Oiiiiiii....Dr Mamak Zambri... Berubahlah Cepat Cepat

Aku terlihat di TV3 dan terdengar Dr. Mamak Zambri mengatakan yang petugas PR merosakkan poster poster BN di Bukit Gantang. Beliau menasihat petugas petugas BN supaya tidak mengikut rentak PR.. Ni yang aku cukup menyampah dengan Zambri ni . Dulu dia kata YB Nizar rampas mikrofon di masjid ..

Sekarang dia kata petugas PR pulak yang rosakkan poster BN. Yang aku tahu poster PAS lah yang kena sabotaj oleh BN. Macam dalam gambar ini terdapat poster kecik BN di tampal dibawah.

Aku tengok sibuk betul Dr Mamak Zambri berkempen macam dia pulak yang bertanding di Bukit Gantang .... Manakala si Mamak Zambry ni makan punyalah gelojoh macam tak makan 1 tahun. Tak bersopan langsung dan tak jaga imej seorang ADUN.

Kata orang dia ni Menteri Besar tapi langsung tidak menunjukkan perangai dan tatatertib Menteri. Tetapi aku hanya iktiraf YB DS Nizar Jamaludin je sebagai Menteri Besar Perak.

Kalau betul mamak Zambri ni Menteri Besar bawak bawak lah berubah dan jaga kesopanan.. jangan main pulun aje.

No comments:

BERITA DARI BLOGGER 2