Saturday, April 11, 2009

Tak tahu apa nak buat ...

Aku tak tahu nak buat apa hari ini.. Nak pergi tengok si indon tu yang tengah buat rumah aku .. aku tau memang tak ada apa apa kemajuan yang menyenangkan mata.

Nak sambar camera SLR digital Nikon konon nak ambik gambar gambar kat Putra dan Cyber ... pulak .. anak aku dah sambar dulu buat spare ambik gambar orang kawin.

Kamera aku pulak ditibainya. Dia pengguna Canon aku pengguna Nikon... selalunya tak berapa sesuai.

Nak pegi memancing ... tak ada pulak member yang mau join .... Takut apa terjadi tak ade pulak orang tau .... nak cari ikan Tilapia... lagi pun hari macam nak hujan aje ..

Terbaca kat blog komen Mahathir perampasan kuasa kat Perak dan komen negatifnya terhadap UMNO/BN . ... Apa lagi Najib .... kembalikan lah kuasa memilih pentadbiran Negeri Perak ke[ada rakyat.

Terbaca juga Pak Imam masjid Simpang Bukit Gantang kena buang .... Tak habis habis UMNO ini dengan perangai buruknya walaupun pilihanraya dah berakhir ....

2 comments:

Seladang said...

Kalau tak jahat bukannya umno!

Pak Lubis said...

Jadi ........... senang cakap UMNO itu jahat....
Terima kasih lawati blog saya

BERITA DARI BLOGGER 2