Saturday, May 9, 2009

Kemuliaan Dewan DiCemar oleh Pembangkang kata Mat Mayudin Yasin

Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan tindakan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) pembangkang membuat kecoh di Dewan Undangan Negeri Perak semalam sebagai tidak menghormati Pemangku Sultan Perak, Raja Dr Nazrin Shah, dan sistem demokrasi negara.

Sehubungan itu, Timbalan Perdana Menteri berkata, rakyat boleh menilai sendiri kelakuan Adun pembangkang terbabit yang jelas tidak menghormati kemuliaan Dewan.

"Ini pertama berlaku dalam sejarah negara. Saya bimbang dengan kelakuan mereka ini yang menjadi amalan pembangkang sekarang," katanya selepas merasmikan Pameran Koko Antarabangsa Malaysia di sini, petang tadi.


Ulasan
Jangan cakap Pembangkang tidak menghormati dewan ....PR pembangkang ke atau BN pembangkang ?????........

Kalau BN yang pembangkang memang lah BN tidak menghormati kemuliaan dewan. Memang dah semula jadi perangai BN semacam itu. ... sejak kelahiran umno dan BN .... tidak menghormati undang undang dan dewan ..... Dah tak boleh diajar lagi .......

Woiiiit Mat Sembab ..........Siapa yang heret speaker ???? BN ke PR.... Siapa yang sembur spray kat muka ADUN Aulong tu.... bukan ke orang kau yang OKU... Kalau mata kau dah rabun pegi check .....

No comments:

BERITA DARI BLOGGER 2