Saturday, May 23, 2009

Suasana Aman Penamaan Calon di PRK DUN Penanti

Malaysia ini akan aman damai jika tiada Barisan Nasional demikian kata blogger blogger yang berada dan memerhati suasana semasa penamaan calun PRK Penanti.

Tiada aksi aksi atau "sign" lucah seperti dilakukan oleh Menteri BesarPahang dan tiada caci mencaci antara PR dan BN . Kalau lah begini keadaan nya setiap pilihanraya sudah tentu polis boleh berehat.

Adalah lebih baik BN tidak perlu bertanding pada mana mana pilihanraya akan datang untuk memastikan suasana aman dan damai. Malah pemakaian baju hitam tidak pula disekat kerana tiada pula berita penangkapan penyokong penyokong yang berbaju hitam yang banyak dipakai oleh penyokong penyokong PR.

Yang sedihnya Di Penanti penyokong UMNO tidak dapat menikmati habuan samaada dengan menikmati kemudahan pengangkutan percuma, makan percuma mau pun wang saku yang selalu dinikmati semasa pilihanraya.

1 comment:

Anonymous said...

ya la juak-juak UMeNo / Bee kehilangan sumber RM yang besar
sbb Bee End x masuk PRK Penanti..
kalu tak tentu banyak masyukkkk
kalah x kiralah..org kampung penyokong Bee End pun x dapatlah faedah projek mee segera...tetiba pulak "Altantunya' Amenah Abdullah leh idup lak jadi calon - hati-hati nanti masa dia kempen tersebut nama anu...

BERITA DARI BLOGGER 2